๐—ฉ๐—ถ๐˜๐—ฎ๐—น๐—ฒ ๐—ผ๐—ฟ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐˜€ ๐˜‡๐—ถ๐—ท๐—ป ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐—ธ๐—ธ๐—ฒ๐—น๐—ถ๐—ท๐—ธ๐—ฒ ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ด๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€

Vitaliteit is een ruim begrip. Maar voor mij is vitaliteit genoeg energie hebben om de dingen te doen die jij belangrijk en leuk vindt

Als werkgever kun je daar een grote rol in spelen. Medewerkers die op hun plek zitten, hun talenten kunnen benutten en beschikken over voldoende energie zijn goud waard.

Win-win voor organisatie en medewerker:

=> Betere werk-privรฉ balans
=> Meer werkgeluk
=> Meer betrokkenheid
=> Meer productiviteit
=> Minder ziekteverzuim

Maar hoe pak je dat aan?
Ga aan de slag met het ๐—š๐—ฅ๐—ข๐—ช- ๐—บ๐—ผ๐—ฑ๐—ฒ๐—น:

G = Bepaal je vitaliteitsdoel.

R = Breng de huidige situatie in kaart. Wat is er al? Waar wil je meer van? Waar wil je minder van?

O = Bekijk en brainstorm over alle opties om jullie organisatie nog vitaler te maken.

W = Actie, ga aan de slag. Laat vitaliteit een terugkerend punt op de agenda zijn en vast onderdeel van de interne communicatie. Dit zorgt voor aandacht en energie rondom het onderwerp.

TIP!
Zorg dat jouw vitaliteitsplan een terugkerend agendapunt is.ย 

“Alles wat je aandacht geeft groeit”