๐ฉ๐ถ๐๐ฎ๐น๐ฒ ๐ผ๐ฟ๐ด๐ฎ๐ป๐ถ๐๐ฎ๐๐ถ๐ฒ๐ ๐๐ถ๐ท๐ป ๐ฎ๐ฎ๐ป๐๐ฟ๐ฒ๐ธ๐ธ๐ฒ๐น๐ถ๐ท๐ธ๐ฒ ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ด๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ๐
Vitaliteit is een ruim begrip. Maar voor mij is vitaliteit genoeg energie hebben om de dingen te doen die jij belangrijk en leuk vindt
Als werkgever kun je daar een grote rol in spelen. Medewerkers die op hun plek zitten, hun talenten kunnen benutten en beschikken over voldoende energie zijn goud waard.
Win-win voor organisatie en medewerker:
=> Betere werk-privรฉ balans
=> Meer werkgeluk
=> Meer betrokkenheid
=> Meer productiviteit
=> Minder ziekteverzuim
Maar hoe pak je dat aan?
Ga aan de slag met het ๐๐ฅ๐ข๐ช- ๐บ๐ผ๐ฑ๐ฒ๐น:
G = Bepaal je vitaliteitsdoel.
R = Breng de huidige situatie in kaart. Wat is er al? Waar wil je meer van? Waar wil je minder van?
O = Bekijk en brainstorm over alle opties om jullie organisatie nog vitaler te maken.
W = Actie, ga aan de slag. Laat vitaliteit een terugkerend punt op de agenda zijn en vast onderdeel van de interne communicatie. Dit zorgt voor aandacht en energie rondom het onderwerp.
TIP!
Zorg dat jouw vitaliteitsplan een terugkerend agendapunt is.ย